Thursday, April 23, 2009

tarikh 15 april,ari tu merupakan ari assestment bagi matapelajaran drawing 2 di mana aku dan suma member2 bertungkus lumus menyiapkan keje 2,antor kat frame, besih geleri,pahtu pulok gatong kak dinding galeri 2 sapa puko 2 keje tu baru habih.tapi puah ati jugok la.Esoknya,cek Topek mari tengok sorang2 punye artwork,hok aku debonya masa dia tengok hok aku,dia tanya la soalan gitu gini,aku jawak bahang rambang kali,dia tengok pong macang lebih kurang,hmmmmm,aku tau aku pong belom mahir ag dalam dunia lukisan ni.lepas dia nilai suma orang,dayang la ahli jemputan tapi sebelom tu,aku diminta untuk menyediakan ucapan alu-aluan,tapi,orang penting DOK MARI!!!!!!!!!!!!!!!!!panah doksoh kira la,tapi dakpe,hari nin hari dia,ahahahahahahahhahahahah
pahtu mari lah pengerusi SENIKAn en shaimy hashim,dia mai la tengok2 lukisan batch kitorang and dia beli yang aku punye,aku pon terkejut gak la,tapi dah nama rezeki kan,ambik je la,mula2 sayang2,tapi mikir mula,nanti banyak ag aku akan wat,ke wane boh??????????????
aku rase hok tu je la kot aku nok royaknya,nanti mai berita baru pulok,sabo nh,haha
samekom suma
ari ini aku berasa amat gembira gak la coz ari ni dapat juga aku menulis citer2 yang tak tau apa kat blogger aku ini.

Saturday, March 7, 2009

first time